Obsah

Osobný prístup

Osobný prístup k zákazníkovi je u nás na prvom mieste. Od obchodníka, po technika, účtovníčky až po majiteľa firmy. Nie je to klišé. Cieľom je, aby zákazník k nám mal dôveru a osobný prístup otvára dvere dôvere.

Ako budujeme osobný prístup

  • Obchodníci pravidelne osobne navštevujú svojich zákazníkov. Pýtajú sa na spätnú väzbu, ako sú spokojní s poskytovanými službami, na ich potreby a aj na to, ako sa majú ...
  • Technici sú odborníci na komunikáciu so zákazníkmi akejkoľvek technickej úrovne a akokoľvek veľkými obavami zo správy webu.
  • Naše moduly a aplikácie vznikajú na základe potrieb našich zákazníkov.

U nás je osobný prístup:

  • Ku každému zákazníkovi pristupujeme individuálne.
  • Rešpektujeme zákazníka.
  • Rozumieme potrebám zákazníka.
  • Záleží nám na tom, aby bol zákazník spokojný.
  • Pýtame sa zákazníka na jeho názor.
  • Poznáme našich zákazníkov.
  • Stretávame sa s nimi.
  • Zákazníkovi sa snažíme vždy vyjsť v ústrety.